Trying to chase a little white ball

hallå världen.
Sitter i soffan och har svårt för att andas, måste sluta röka! dumma dumma mig!
Var nyss på Hälsoringen, min mormor var snäll nog och körde mig dig eftersom jag knappt kan gå själv nu. Fick urinvägsinfektion igår och har ni inte haft det så de gått upp i njurarna på er, så kan ni inte säga att de inte är så farligt. Kom tillbaka och säg de när ni värken kan gå, ligga, sitta eller stå utan att hela kroppen gör ont.
Riktigt så illa är det inte nu, eftersom jag märkte detta igår kväll så fick jag tid nu vid halv elva, fick med mig ett resept på Penomax som jag ska ta 3 ggr om dagen i 5 dagar.



Jag som hatar att svälja tabletter :s undra hur detta kommer gå!
Ska ta den första när jag är klar här, undra hur stora dom är.. hjälp! Vill ha min mamma här hos mig, tycker inte om att vara sjuk, blir så himmla liten då!
Kanske åkter till henne i veckan, mitt busskort varar ju till den 15 så det måste utnyttjas :)

Nu ska jag ta en tablett dricka ett stort glas citron vatten och kurra ner mig under täcket och försöka sova en stund.
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0