What a dangerous connection

God kväll!
Nu har johanna precis lämnat mig :( ..
Men vi har skrattat, varit på maxi och klippt och klistrat i min nya scrapbook, som inte ens är halvklart än, men den har fårt en start i alla fall! Köpte den idag så inte så konstigt att jag precis har börjat på den :)
Det kommer nog bli bra tillslut, har en massa bilder som jag beställde hem för flera månader sen som ska sättas in :) Ska nog ta och beställa en hel drös till! Ifrån studenten tex :)

Vi delade på en pizza med, mycket god och kändes super fräsch!
Så nu är jag mätt i magen! Ska ta ett sista bloss innan sängen och innan jag hoppar in i Breaking dawn igen :)

Puss! ♥



Bild från tvåan tror jag :) Naturkunskap är våran vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0