what I most want is bad for me I know

Hallå!
Söndag förmiddag,, rätt skönt tycker jag!
Var och handlade för en stund sen, mamma var snäll och körde mig så jag kunde köpa lite frukost matrial :) Blev klart lite middags saker också, så nu ska jag nog klara mig ett tag :)

Så när jag kom hem och hade fyllt på kylskåpet, stekta jag lite bacon & special korvar, och åt en makrill macka, de har nog aldrig varit så gott att äta frukost hemma! Evigeheter sen jag gjorde det känns de som, har ju blivit deres den senaste tiden :s
Men nu är de slut på det när jag har mat hemma igen :)

Ska dock inte göra egen middag idag utan jag ska hem till Anna Landin på middag senare idag med mamma :) Kommer bli så gott !
Just nu är det Fångarna på fortet som gäller, ska nog kolla på en film och smälta maten lite innan jag hoppar in i duschen, så jag inte drunknar ;)

Puss på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0