When the big wheel starts to spin,

hallå hallå.
idag vaknade jag tidigt, eller ja, pip väckte mig tidigt... Så de var bara att stiga upp och gå ut med hundarna.
Trotts att min mage skrek "STANNA KVAR I SÄNGEN FÖR FAAAN!" Så steg jag upp. Urinvägsinfektionen ger sig inte i första taget, dock är de bara andra dagen idag, men i vilket fall som helst så tycket jag den ska ge upp nu! Orkar inte ha det längre..
Fick också order i morse att jag ska plocka undan här hemma så nicklas sen kunde städa. hmm,, får se lite hur de blir, han kommer inte hem på flera timmar så jag hinner nog plocka lite och sova ett tag till. Ska ta den andra tabletten för dagen runt elva med så tills dess måste jag vara vaken. Kanske skulle göra lite frukost?
Ah så blir det nog, jag ser fram emot ännu en hemskt tråkig dag!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0