when you're not lying underneath it all

mitt humör har stigit lite sen jag skrev innan. Jag lugnade ner mig och tog tio djupa andetag, sen ringde jag och beställde en kyckling-tallrik, ah de gjorde jag!
När jag hade ätit mig mätt fick den plaseras in i kylen, så kanske jag äter mer senare. När jag var klar insåg jag att mina cigg var slut... tog tio djupa andertag till och vandrade till Netto.
Tog 5 bloss sen var de inte kul längre. Sen dess har jag busat med Mila och nu myser vi, jag tror mila tycker om mig lite för mycket, hon sätter sig på mig och vägrar att gå bort, antingen gillar hon mig eller vill hon döda mig, hon väger fan ett ton snart! (20 kilo, men ändå!)






Hon somnade såhär!



vad tror ni, kommer hon döda mig och äte upp mig, eller tycker hon om mig?
I vilket fall som helst så älskar jag henne ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0