Yeah, it's really happening

Hallå!

Hemma i älmhult igen :)
Intervjun gick bra! Ska komma och prov jobba nästa vecka och sen kommer det stora beslutet, är jobbet mitt eller inte? :) Av tusen stycken sökande så var de jag och en kille som skulle prov jobba, inte illa pinkat de! Är rätt så nöjd faktiskt och killarna som jobbade där var super trevliga!
De ska nog gå bra detta, hoppas att ni håller tummarna för mig där ute! ;)
Kolla in deras hemsida eller kom och ät vettja, husmanskost och dagens varje dag, samt pizza och annat gott :)
www.saltopepper.se

Jag åkte med mamma till älmhult ifrån växjö och när vi kom hit tog vi en fika på Deres, fick sällskap av Anna nr 3, de är många annor nu för tiden tycker jag ;) Sen kom även nina, joe & boten med Elvira.
Och jag får inte glömma mormor som också kom dit :)

Nu är jag hemma och ska ta det lungt i någon timme innan det är dags att svita om så man blir jobbande party-pingla ;) Mig möter ni i inträdet idag, i alla fall ni som kommer till Wärkstan ikväll! Ni som kommer imorgon behöver inte vara ledsna, jag är där då med ;)
Hoppas att de blir bra ös ikväll och att folket kommer tidigt och tätt så jag också kan få festa till de lite sen :) Hoppas på i alla fall 500 pers ikväll! De räcker väl va?

Ses ikväll mina små älsklingar !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0