you shoot me down, but I won't fall

Hallu.
God morgon kan jag säga för jag har nästan precis stegit upp :s, dålig stil jag vet!
Men jag har i alla fall varit ute med pip och kastat i en maskin tvätt :) de är pluspoäng! Nu sitter jag och kollar igenom posten, fick en liten tidning ifrån Klubbkompis, dom har så mycket fina saker där! Till helt okej priser (om man har en inkomst) Skulle mer än gärna spendera några tusen lappar där :) ♥

Jag undrar lite vad som händer idag, tror johanna skulle komma hit en sväng sen. hon måste hjälpa mig lista ut en sak om en vis herre, ah sånt är viktigt!
Men nu ska jag äta lite frukost och sen hoppa in i duschen!
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0