You take away the old, show me the new,

Hallå där!
Sitter i min soffa och myser, innetofflorna är på och tv:n spelar för fullt i sovrummet.
Skriver med min konstiga och roliga syster på facebook, inget vättigt dock utan hest-skämt! Himmlar roligt, men antgligen bara kul för oss och de retar säkert någon så vi har lyckats ikväll igen!

Ensamheten har inte smygit sig på mig ännu, den kommer nog om några dagar som johanna sa. Då får jag hoppas att min syster finns där och drar skämt för mig :)
Det är helt tomt här i lägenheten nu.
Det finns en tv, två tavlor, lite böcker, en säng, två tv bänkar och tre små mattor. ah de var allt! Rätt kul eller?
Nej inte jätte roligt faktiskt.. men de kommer med tiden!
Ska inte deppa mera nu utan jag ska roa min 23 åriga stora syster ett tag till innan jag kryper ner i sängen och kollar på film!

Puss

If you're dreaming, are you dreaming of me?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0