You're gonna wish you never had met me

Hallå!
Första inlägget idag kommer aningen sent, jag vet!
Men jag steg upp vid tio i åtta i morse, och vet ni vad, jag vaknade av mig själv och jag tror att jag somnade innan klockan var ett inatt de är bra! Förbättring på sov-fronten!
Jag gick en lång runda med hundarna, bort till mamma som bor på hotellet i en vecka. Efter de gick jag hem och blev direk upp plockad av nina, vi lämnade my på dagis och begav oss sen till Deres för lite frukos. Boten kom också och åt med oss.
Efter X antal koppar kaffe blev de en sväng till ESC & osby med Anna, aka Boten. Allt gick som de skulle, eller? ;) jag har haft de rätt kul i alla fall, de blev en vandring i osby och sen tillbaka till Deres. Nej jag är inte en av "Deres-folket" förhoppningsvis blir jag inte det heller! Vem vill ha den stämpeln :s inte jag!
Nu är jag i alla fall hemma, är rätt nöjd med att dagen har gått så fort! För nu är de ju för tusan helg imorgon!!

Men nu ska jag tala med Anna P i telefonen samtidigt som jag gör middag :)
Fick också order om att puffa till nicklas soffa eftersom han ska sälja den idag.. så jag får väl göra de med!
Puss ♥



Har telefonen på bröstet eftersom de är svårt att hålla i den samtidigt som att skriva!
haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0