But I came to love you anyway

Hallå.
Vilken hettsig dag det har varit, tre möten och alla var innan tolv. Hann knappt hem innan jag skulle ut igen och möta mamma på stationen. Köpte mig en kebab-rulle när jag ändå var där, någon riktig frukost fick jag ju inte i mig imorse. Sen har jag spenderat mesta dels av dagen hos mormor, tillsammans med mamma & Nina.

När dock åkte så började jag och mormor göra knäck. Blev lite mycker sirap så får se hur det blir med dom. Just nu är jag hemma, glömde helt bort att jag hade en hund, så sprang hem för att ta ut honom och få i mig lite middag. Ska gå bort till mormor igen så fort jag har ätit och se om det blivit någon knäck!

Nu är det mat!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0