come and show your colors

Hallå!
Vilken helg! En mycket bra helg precis som dom flesta :) I fredags hamnade vi på Borgen i Osby, är man danssugna så är man! :) Och igår var det Nisse-fest i Eneryda, mycket folk var det och dom flesta var riktigt trevliga :) Så jag hade super trevligt och det är tur jag har så bra vänner som räddar mig när jag jag stalkers :s sjukt för fan! Blev lite rädd ett tag. Anna & Marina fixade det galant åt mig ;) En hel den snygga killar fanns det med, kunde det bli mycket bättre? Nej jag tror inte de! Kunde sovit bättre inatt men det är sånt man får ta!

Här är lite bilder!


Jag & Nina


Jag & Marina



Nina Jag & Ronnie


Anna & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0