Experiencing what you cant ignore

Hallå.
Idag vaknade jag runt åtta, precis som alltid den senaste tiden. De var bara att gå upp och ta ut pip, sen glodde jag på tv ett tag innan jag och nina körde till Deres för att äta frukos tillsammans med Marina. Dp dök också upp efter en stund. Som alla andra dagar blev det att sitta på Deres halva dagen, jag hämtade my på dagis runt fem och körde sen hem till pappa. Jag är barn vakt idag/kväll, det är Pub-kväll på Speak Easy så nina är där och har det kul, var inte så sugen endå! Men nu är jag och my hemma, hon äter kvällsmat och snart är det sov-dags för hennes del, jag lär vara vaken ett tag till.

Igår firade vi Julafton hos familjen Carlsson (min familj) Eftersom mamma jobbar under jul så fick de bli tidigt iår. Jag ställde upp och var tomte medans resten av familjen skrattade åt mig.. Aja! My tyckte om det i alla fall :)







Fick en hel del julklappar och jag är nöjd!

Nu ska jag göra något att äta och ta en dusch innan Johanna kommer och dricker kaffe, sen blir det att slockna tidigt.. ska upp med my till dagis vid sju imorgon bitti. Vem är världens bästa moster om inte jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0