From the Queen of Darkness

Hallå.

Idag steg jag upp vid halv tio och gick bort till mormor med pip, mamma var där med. Kan inte komma ihåg senaste gången jag träffade henne så det var fint. Hon åkte också med när jag hade en körlektion sen, de gick helt okej!
Åkte med nina til Ljungby sen, hon hade efterkontroll idag (efter hennes bypass) tog en jävla tid!
Tog en sväng till hos mormor när vi kom hem och sen hälsade vi på Anna och Marina med innan vi drog hem.

Lagade lite mat när vi kom hem och nu är jag döds trött!
Ska upp vid nio imorgon eller tidigare brors på om någon kan göra mig till CL vid tio i morgon bitti, ska jobba lite extra hos Per Andersens Restauranger, både imorgon och på onsdag. Fint med cash.

Så det blir att sova tidigt idag så jag orkar jobba imorgon, var ett tag sen man gjorde något alls, så det kan nog bli lite jobbigt! Fint att komma in i ett kök igen, är rätt pepp på det. Var några månader sen man stog i ett riktigt kök :)

Puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0