I will never make it by without you

Bloggen är fortfarande kvar, tänkte jag skulle ta bort den (om ni missade det) Men kom sen på att det finns en hel del minnen nerskrivna här & en massa bilder som inte jag har på min nya dator, så den blir nog kvar ändå. Ett tag i alla fall..

Idag/kväll/natt är det nyårsafton, jag har velat i flera veckor nu att det ska komma något stort, mega , super roligt att göra just idag. Men besvikelsen var grov och det visade sig att det händer inte ett skit, (inte de jag vill iallafall) Men man får göra det bästa av situationen !



Så jag och johanna är endade. Det blir vad vi gör det till helt enkelt & de får bångstyriga jag vara nöjd med! (!!!) Är inte riktigt van vid att inte få det som jag vill ha det, men men.

Just nu är jag precis uppstigen ut ett bad, hade tänkt leta upp något jag kan ha till min nyårsklänning,



Får se vad det blir! Ska fundera på det och sen ta en grogg!
Puss & Gott nytt år!
Min plan är att glömma att 2011 ens hände, jälva skit år! 2012 måste bli bättre!


Kommentarer
Postat av: mimmi

lite tråkiga saker; många bra!

studenten, körkort - BRAA!

2012-01-04 @ 17:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0