I'll be there when you're insecure,

Hejhej
Eller God Jul kanske jag borde börja med? Inte för att det är en speciellt god jul, inte hos mig i alla fall.
Vaknade vid halv nio, men orkade inte gå upp så somnade om och steg upp vid halv ett istället. Gick bort till katten som jag tar hand om över jul och gav den mat. Sen en sväng upp till mormor, bakade en omgång knäck till (som inte blev alls som jag vill ha dom, men precis som mormor ville) drack också en halv kanna kaffe.. Nu sitter jag hemma,  själv. Eller ah Pip är ju med!
Undrar när Nina ska komma hem ifrån Virestad så jag kan få låna bilen och åka till min far som säkert är lika olycklig som jag är idag. Han tvingas vara med och fira jul med sin sambos familj och dom är ju bara sådär 30 st, han tycker inte om folksamlingar och jag tycker inte om att vara själv så det kan bli en bra lösning att jag kommer och hälsar på min Nästan släkt.

Men för tillfället får jag sitta och kolla på "Kalles Jul" i väntan på något bättre.




Nåja, vad är väl en bal på slottet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0