It's been some time since we last spoke

Hallå :)
Blev väckt av Ralle imorse vid halv tio, han tyckte det var dags för mig att stiga upp, så jag gjorde som han sa eftersom han hotade mig med en smäll om jag inte gick upp direkt :s, så jag slängde på mig lite kläder och gick bort till mormor för lite kaffe med henne & Ralle, Jimmie dök upp senare också.
Jag följde sen med Jimmie hem och städade hans lägenhet, så snäll är jag! :) fick lite brännvin för besväret ;) Helgen räddad!

Frågan är nu vad som händer ikväll :s Är inte super sugen på sorello, är inte alls sugen för att vara ärlig. De pratades om att vi skulle åka till Osby, men de blev inget med det.. surt!
Vill inte! Men de blir nog så ändå.. blir alltid det!

Nu ska jag göra något att äta sen ta en dusch !
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0