My universe will never be the same

Hallå!

Ligger i Ninas säng, har nyss badat i ca en timme och kollat på gossip girl, skulle egenligen följt med ut ikväll igen men kände inte riktigt för att slänga ut 180 spänn ikväll också (på bara inträdet!!) Så jag stannar hemma och tar det lungt, ska hämta Nina & DP vid Paradiset senare, sen blir det sängen för min del, ska faktiskt upp och jobba imorgon :) Fyrverkeri försäljningen startar på Wärkstan imorgon och håller på fram till Nyårsafton, så kom och köp!

Igår var det den årliga festen, juldagen, helt enkelt ett måste att gå ut då! Vi hade inte köpt några förköpsbiljetter så vi började så dricka så tidigt som sex, och gick till Speak vid tio. Men vi kom in ! :) Hade super kul, en jälva massa folk var det så ett tag höll jag på att tappa tåalmodet, med allt puttandes fram och tillbaka, det gick klart ut över en stackars kille som försökte få bort sin kompis som "muckade" med en vänn till mig.. SORRY!

Här är lite bilder!










Bra kväll :)

Men denna dagen har varit den bästa på länge, för vet ni vad?
Idag har jag fått träffa Mila! ♥ Så underbart att få pussa henne och bli pussas av henne! Så underbart skönt att se henne, jag blev riktigt glad! Skönt att kunna ha det såhär! Hoppas på att få träffa henne oftare, men gärna sällan än aldrig!



Nu ska jag ta på mig lite kläder och sen köra och hämta Nina & DP.
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0