nothning but the beat

Hallå :)
Det var en mycket bra dag igår det måste jag medje!
Är fortfarande lite ställd faktiskt och kan inte riktigt tro att det är sant ! Ni får inte veta vad det är jag pratar om förrens om någon vecka, för då är det officiellt! :) Hoppas hoppas! :)

Idag var jag uppe runt nio och åkte sen med Nina till Malmö runt tio :) Vi käkade frukost/lunch på Scandic Malmö City Hotel, 69 spänn för en sketen sallad! Men de fick gå ändå :) Vad vi gjorde där kan jag inte heller. Det är mycket hemlighets makeri just nu jag vet, men så är det! Händer det som vi gjorde idag så kommer ni märka det, så mycket kan jag säga ;)

Nu kokar jag en himmla massa pasta för ikväll blir det kyckling & pasta sallad till kvällsmat :) Fint det!
Kanske ska ta upp kycklingen med då? Ah jag gör det nu!

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0