sometimes everything is wrong.

Hej!
Jag vet att de var ett tag sen jag skrev nu och im sorry! Har inte riktigt haft verken tid eller lust.. så är det med den saken!

Har egentligen en hel del att skriva, det var till exempel en helt galen helg! Har inte haft så sjukt kul på bra länge! Fredagen spenderades först hemma hos Boten med bra vänner sen var det sorello, blev en rätt tidig kväll, jag var nog hemma runt tolv :) Sov gott gjorde jag i alla fall!
Lördagen var dessto vildare!
Steg upp runt nio på morgonen för vid tio skulle vi åka iväg till Halmstad för att ha så roligt med Joe som möjligt innan han skulle åka. Vi begav oss till Arosfortet (typ fångarna på fortet) Där spenderade vi två timmar & hade sjuk kul, skrattade så mycket att jag fick ont i magen!













Efter arosfortet skulle det intas mat ifrån Steakhouse, som tydligen var stängt, istället blev det ett ställe som hette NorrePort Restaurang & Bar, super gott !




Efter maten stressade vi hem ifrån Halmstad för att fixa oss för fest! Förfesten ägde rum hos Elin , alltid lika trevligt! Självaste "festen" var ingen mindre stanns än på sorello!



Blev lite shotar, kanske några för mycket!



Emma & Jag på toaletten, tyckte det var roligt att ha en bild av Emma när hon "gjorde sitt" så att säga ;)

Efter Sorello spårade kvällen ur och det blev en efter-fest i Möckeln & en efter-fest-efter-efterfesten vid polishuset här i byn, eh eh eh ! Säger inte mer än så! (Boten jag vet att du skrattar nu!)
I vilket fall som helst så staplade jag hem runt halv fem på morgonen i dummare än dessa skorna!



Jag var duktig och ringde lite fyllesamtal & sånt roligt! HA! Men jag somnade som en stock när jag kom hem och var inte super pigg när Boten ringde mig kl 10 på söndag morgonen... hade tydligen lovat att äta frukost med henne! FAN

Resten av veckan har varit helt normal och inga dumma händelser har inträffat, förutom att Joe åkte till Afganistan i tisdags morse :/, han kommer inte hem på 2,5 månad.. Sug! & att jag ha dragit på mig en super jobbig förkylning! Hur jobbigt som helst! Hoppas den går över till i helgen för då blir det partaj igen! ;)

Nu ska jag ta mig ett avslappnande bad med en massa ljus och kolla på "how i meet your mother", sköööönt!
Puss :*


Jag & Boten.



Joe Nina & jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0