Strange what desire will make foolish people do

God förmiddag!

Fikade med Johanna och Tina igår på eftermiddagen, tevligt eftersom jag inte träffat tina sen jag var på Granada med henne och Johan. så de var fint!
På kvällen blev det fest, fixade till oss (jag nina & elin) hemma hos Elin & bar sen av hem till DP, rätt dött i början men de livade till sig efter en stund :) Kvällen spårade ur och vi hamnade tillslut på "Borgen" i osby, någon lame pub med ett minimat dansgolv, men det fick duga ändå! :D Så länge man får dansa så är jag nöjd!
Och det är därför det bär av till Nissefesten ikväll, (tror jag) och de kommer nog bli roligt :)

här är lite bilder sen igår!











Nu ska jag lägga mig i ett bad, äta några rostade mackor , kolla på gossip girl och känna mig som en kung.
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0