Well my body's been a mess

Vild kväll igår, precis som alltid, bilder kommer inte förrens imorgon dock! :)
Det var förfest hos DP, sen sorello, sen liatorp (i typ 5 minuter) , sen sorello igen, sen efterfest hos ralle fram till fyra typ. Jag vandrade ifrån Ralle som bor på sunnerbogatan ända hem till mig.. vilket är typ 3 km, I TRETTON CENTIMETER HÖGA SKOR! tror ni jag hade ont i fötterna när jag kom hem? Svar JA!

Idag har jag och nina ätit frukost på Deres med Elin, efter det åkte vi hem till Mys pappa utanför Ljungby, åt lite middag på någon restaurang och nu är vi hemma igen.

Funderar på om jag ska dricka något ikväll eller bara vara hemma, vi såg ju hur det slutade igår & jag är bjuden på två fester ikväll.. men tror nog de blir att stanna hemma. Är inte riktigt på humör heller, så de så!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0