About the furthest constellations of our souls

nu ligger jag i sängen!
känns lite som att jag börjar varje inlägg med "jag ligger" -gör jag inget annat än att lata mig och ligga ner hela dagarna kanske ni tror? :s men nej så är de faktiskt inte, jag gör en hel del mellan varven då jag ligger ner med datorn på magen. De är ju så gött att ha en liten pluttig data som man kan ha med sig överrallt :)
Men som sagt, jag ligger i sängen, med djuren än så länge, bäst han står i duschen, han luktade en aning svett efter dagens arbete så eftersom jag är lite "mammig" så fick han snällt hoppa in i duschen så han luktar gott igen :)

Är rätt så trött efter allt godis-krängande och film tittande så ska sova om en stund. Men först ska jag få valpen att sova i sin så kallade säng :) en hög med kuddar och täcken, mysigt uppstaplade vid änden av sängen :) fint ska de vara! Hon är aningen för stor för att sova i sängen så hon får allt ligga där!
Innan jag ska sova så måste jag bara spela bubbleshooter ett tag till !
Har blivit fruktansvärt beroende av de spelet, skit med.. !



God natt!
:*

Kommentarer
Postat av: Saga Agneryd

Vad spännande dina inlägg verkar. kommer med all säkerhet att läsa dina poster igen! =) Ha en rolig vardag =)

2011-02-22 @ 11:25:21
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0