all along the watchtower

God morgon!
Jag har varit vaken sen nio typ, gick en lång runda med pip & fixade sen stor frukost till mig och bäst. Pannkakor , ägg, blåbärs-soppa, kaffe, ost, macka och en massa mer :) Sånt behövs ibland :)
Efter frukosten städade vi undan lite och bäst fick diska för en gångs skull :P Sen gå gick vi ut på gården och lekte med hundarna som tyckte de var jätte kul att få springa fritt, hoppa och studsa :) Så dom är rätt så trötta nu :P

Jag ska bara gå och ta på mig lite vättiga kläder sen åker vi till maxi och handlar lite, ska köpa yatsi , hade rätt kul när vi spelade de hos anna igår så vi köper ett eget :P Sen åker vi upp till mormor och pratar lite.

Puss!
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0