All I wanna do is sit back and watch you move

Nu har jag för 30 minuter sen vinkat av lizzette vid tåget..
Hon kom hit vid ett idag och har hållt mig sällskap tills nu! Vi har skrattat och delat med oss av gammla minnen!
Alltid lika kul att träffa lizzette synd dock att det inte är så ofta :( Kanske skulle lizzette komma hit imorgon kväll igen och så skulle vi kanske då gå till sorello en sväng :) Kan bli kalas!

Nu kom mammas kompis in genom dörren med en super fin och dunder god tårta! En fransk chocklad tårta för att vara exakt! MUMS!

På vägen till stationen för att lämna lizzette så svängde jag inom banken och fixade lite med fonder och sånt där vuxet. Fick även en alldeles egen internet-dosa. Och när jag kom hem och kollade posten så hade jag fått min telefon räkning och även mina glasögon som jag beställde förra veckan!
Så nu känner jag mig inte bara vuxen utan smart också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0