all i whant is this

Hey. Ligger nerbäddad i soffan med hundar, chips och saft :) kollar på film och päser med den jag gillar bäst! Idag vaknade jag runt åtta och hade massa ont i halsen :( men redan nu känns de bättre! Åt frukost med mamma och "bäst" . Tog en dusch och fixade till mig lite. Sen åkte vi till mcDonals och åt lite mat :) Efter de har jag inte gjort speciellt mycket. Och nu ligger jag som sagt nerbäddad, ska leta upp mitt lypsyl, ta en cigg och sen se om jag kan sova! Imorgon hoppas jag att lizzette kommer hit eftersom hon fidde mig idag och var barnvakt istället! Kan inte lizzette komma imorgon så får jag ragga upp någon annan att sitta på sorello med, för jag vill dricka GROGG och spendera pengar , är på de humöret just nu ;) Men god natt på er allihopa ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0