Birds are leaving over autumn's ending

God morgon. klockan är tjugo över sju och jag är riktigt super dunder trött!
Ont i halsen har jag med, tror nog att de är halsfluss på G.. :( De tycker jag inte om alls, de finns nästan inget värre än känslav av att de gör ont när man sväljer! Plus att jag sväljer hundra gånger mer då :s inte så bra kanske..
Har sovit rätt så dåligt i natt med, vaknade lite över två av de blåste som bara den och jag var riktigt kall, allså är de inte tillräkligt tätt vid fönstrerna här på övervåningen. Och eftersom de blåste så visslade det i fönstrerna och jag hörde saker som flög runder på marker här utanför, de fick mig att vara vaken i säkert en timme, om inte mer!
Så eftersom jag inte fått sova ordentligt, min hals gör ont och de blåser fortfarande idiotiskt mycket så vet jag inte riktigt vart mitt humör kommer att landa idag :s får tänka på de ett tag medans jag fixar till mig inför skolan!

:*


Kommentarer
Postat av: Vemunderica

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2012-01-03 @ 15:24:14
URL: http://vemunderica.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0