Body marked up like the walls in the 80's

Hallå där!
Efter skolan gick jag och johanna mot byn, mötte upp marina vid Time och sen gick hon och jag ner till körskolan. Rätt så tråkigt var de denna gången, men de måste göras! Ska sätta igång med frågorna som skulle göras i helgen.
Efter körskolan gick jag hem till bäst & bytte lite påslakan och sånt där i sängen innan Anna ringde och sa att hon och jimmy var på väg hit! Så dom kom hit, vi spelade lite yatzi och drack lite cider :) Mysan var också här eftersom nina var på afro-dans.

Nu ligger jag och bäst i soffan, jag övar lite på fisk provet som jag har imorgon, har självklart tappat bort mina köks-termer så de provet kan jag inte göra :(, medans jag övar så får jag lite massage på mina lår, gött som fan är de! spelade innebandy som ett proffs innan idag och nu har jag träningsvärk! :s
Undra hur de kommer kännas imorgon, gött att vara i serveringen hela dagen. INTE!

Men nu ska jag öva en stund till sen blir det sängen!
Puss
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0