Bright lights keep you straight,

Hej-Hej
Sitter nu duschad i soffan och kollar på den enda vettiga kanalen vi har, 6:an, eftersom all elektronik hatar både mig och nicklas så tar de ca tre dagar att få igång tv:n, och när vi fick igång den här om dagen, ja då var alla kanaler som bortblåsta, så nu har vi, ettan, tvåan, fyran och sexa. Jätte kul!!!! De blir man ju inte alls irriterad på! :@
Men man vänjer väl sig som med allt annat? Hoppas bara på att de fixar till sig snart, saknar Big Brother!

Idag har jag varit rätt så slö, hela dagen! Kan bero på att de var fest igår och de blev en hel del alkohol :s Men kul hade jag och de är huvudsaken!
Blev dock inget speak easy, jag och nicklas valde att stanna hemma istället och de sparade vi tid på, för dom som vi skulle gått dit med, runt elva kom inte in eftersom de var för mycket folk. Så smart drag av oss att inte gå dit :)
Vaknade första gången vid fem i morse, kollade lite på tv:n som jag hade glömt stänga av, sen somnade jag om och vakande vid nio igen.
Då åt vi lite frukost och vilade mest hela dagen, fram till typ fem, då åkte vi till McDonalds och åt lite :)
Sen dess har vi bara legat i soffan och vilat, nu sover nicklas som ett barn tillsammans med hundarna och jag fryser för de är fruktansvärt kallt här! Ska ladda upp lite bilder på facebook sen ska jag också sova. Ska övingsköra tidigt i morgon bitti så måste vara pigg :)







Bilderna ifrån festen kan jag ladda upp några stycken imorgon! PUSS
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0