But I won't stop until you're mine

hej.
Sitter i skolan och arbetar med viktminsknings-operationer.
Frukosten är på väg att bli serverad, men jag är inte hungrig.
Steg upp vid kvart i sju idag , tog ut djuren och fixade till mig lite, hittade lite kläder och så vidare.
När klockan sen var tjugo över sju gick jag hem till mamma, åt lite havregrynsgröt och satte i håret. lättare hos henne eftersom hon har två speglar i badrummet och bäst har bara en.
Gick sen till skolan när klockan var tio i åtta.

Slutar vid halvett-ett idag, då går jag hem, tar ut djuren, tar en dusch och städar antagligen lite, precis som ja gjort dom senaste 4 dagarna. Rent är de i alla fall hemma hos bäst nu , och ska förhoppningsvis hela tiden  :)
Senare i kväll blir de en tripp hem till svärmor som fyller 50 år idag! Hoppas de blir trevligt :)

Men nu ska jag försöka äta lite frukost ändå! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0