'Cause the love we had is always few and far between

God-kväll!
klockan är väl snart elva och nicklas han sover som en stock i soffan!
När han slutade jobbet vid fyra, så åkte vi nästan direkt och handlade en jävla massa mat!
Efter handligen så åkte vi hem och jag var inte alls på bra humör.. Men de ändrade sig snabbt när vi fick något att göra vilket var att hämta Matte utanför ljnugby och köra hit honom. Så de gjorde vi runt åtta och var hemma runt halv tio igen.
Släppte av honom och en kompis till han hos mamma, vi gick in en sväng och sa hej med och då berättar min underbara mamma att hon köpt 10 körlektioner till mig nere på körskolan! GUD SÅ GLAD JAG BLEV!!
tack så hemskt mycket älskade mor!
Men nu ska jag krypa ner hos älskade nicklas och kolla på modern family & samatha :)

Puss
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0