Don't don't blow your mind with, why

God morgon!
Ligger fortfarande i sängen eftersom klockan bara är tjugo över nio! Förstår inte vaför jag har börjat vakna så tidigt.. förr i tiden, för sådär fem år sen kunde jag sova till två tre om dagarna! Kanske är detta ett tecken på att jag börjar bli vuxen? :o hjälp..

vaknade för kanske en kvart sen och råkade klart titta på Mila som redan var pigg & vaken, och vad gör hon om inte sätter sig på min mage! Ny vaken och piss nödig får jag en 25 kilos hund mitt på urinblåsan, de fick mig att piggna till i alla fall!

Nu ska jag gå upp , ta ut hundarna, se om det finns något att äta och försöka få igång tv:n som inte har velat starta på två dagar.. skit tv! Gör den inte de tar jag mitt pick och pack och går ner till körskolan en stund.
Blir säkert en vända till mormor också.

Puss på er!
:*



25-kilos besten! hon är rätt mycket större nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0