Don't the moon look big and bright

Hej!
jag sitter fortfarande på samma plats som jag gjorde innan, mitt på sängen med en massa saker runt mig!
Läste igenom instuderings-frågorna om Destillat liiite, borde läsa mycket mer :s men den smällen tar jag imorgon!
Istället så bad jag Ida min kära ex-svär-syster att fixa till min blogg, vilket hon gjorde! och vilket uppeligt jobb hon har gjort! eller vad tycker ni? Ida hon är så snäll och så rar och så söt och.. sa jag snäll? ;)
Tackar dig Ida, eftersom jag är helt tappad när de gäller mallar, koder och allt annat sånt piss som har med blogg-upplägget att göra så uppskattar jag att just DU kan de! :D En massa hjärtan och pussar på dig sötnos!

Medans Ida hon fixade med bloggen så läste jag körkorts-teorin, kapitel 1 & jag har även gjort alla introduktions frågor! japp jag är duktig jag! Borde kanske egentligen övat på provet som är tills imorgon eftersom teroin inte behöver vara klar på två veckor, men nu är de gjort i alla fall! :) Känns bra att äntligen ha kommit igång med körkortet! NICE.

Men nu är klockan mycket och jag borde sova, men ska nog fan hoppa in i duschen först, får lite smått panik när jag vet att mitt hår inte har blivit tvättat idag :s så kan nog inte sova innan de är gjort ändå!

:*


Kommentarer
Postat av: Ida.J

Inser dock nu va jag gjort fel... Allt är vitt här där man kommenterar, opps :P

Men gulligt skrivit allt :D <3

2011-02-01 @ 23:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0