Feel like I'll never be the same

Hej-Hej-Hallå!
Ligger i sängen nu, äntligen har längtat tillbaka till sängen hela dagen idag!
Steg upp vid tio i nio, satte på kaffe, johanna kom vid nio, stog ute med hundarna ett tag och åt sen lite frukost.
Johanna kom hit idag för att vi skulle ta tag i våra läxor som vi har över lovet som inte hade blivit gjorda om vi inte gjort dom ihop. Men nu var vi så duktiga att vi läste och skrev om Judendomen i över en timme.
Nicklas kom hem vid tolv, då fick han resterna som blev kvar över spegettin & köttfärsåsen som jag gjorde igår.
När han hade åkt tillbaka till jobbet gick jag och Johanna en sväng till konsum och sen hem till mamma där jag snodde havregryn, sen gick vi tillbaka hem hit och gjorde havregryns-gröt :) Gott & nyttigt !

Efter att vi jobbat en stund med projektarbetet och att jag hade klarat hela spelet i bubble shooter!!!! GRYM_TJEJ!
stolt över mig själv, hahaha!
Men i alla fall! Efter det så gick vi ner till körskolan och satt där tills johanna hon tog bussen hem vid fyra, fem över fyra kommer nina och hämtar mig så åker vi hem till mormor. Nicklas kom när han hade slutat, och hans mössa som mormor har jobbat på i en vecka var nu klar så han var glad :P

Nu har vi varit hemma ett tag efter att ha besökt mamma på hennes jobb i en halv timme, utomhus! IS JÄVLA KALLT kan jag ju tala om. Vi var ju bara tvungna att köra runder i hela älmhult sen för att få upp värmen igen :)

så nu har vi precis kollat på gårdagens avsnitt av Big brother och nu står nicklas i duschen. Strax är han nog klar då blir det att glo på dagen avsnitt av "halv åtta hos mig" :) Börjar bli en liten tradition detta, Päsigt :)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0