How can I show my love so you will open your arms to me

Glad alla hjärtans-dag på er alla! :)

Vad glatt de lät va? :) kan vara för att jag är väldigt glad! Är nästan nyss hemkommen ifrån nina, där åt jag bäst mysan & magnus tacos och marängsviss och päste framför tv:n!
Nu ligger jag nerbäddad i sängen med Samhälls-boken, har nämligen prov i samhälle imorgon! Och bara för att våran samhälls-lärare Bettan är så snäll mot oss alltid trotts att vi beter oss som svin emot henne för de mesta så tycker jag att de är dags att skärpa till sig! Alltså ska jag öva på samhället en stund innan de är dags att kolla på familjen annorlunda på tv4.se/play eftersom tv:n inte ville starta alls idag så får de bli att kolla över internet istället !









Fick en fin blomma utav bäst idag med :)


och han blev vädligt glad för presenten som jag hade köpt till han . En fin tårta som Clara hade gjort till mig, eller ja, egentligen så gjorde hon den till bäst :) Gå in på hennes sida vettja och beställ en tårta, otroligt goda! http://clarabsvensson.cybersite.nu
Vi har inte ätit av tårtan än eftersom vi spenderade hela kvällen hos nina, får bli att äta den imorgon :) Såhär ser den ut!



Tack Clara!

Nu är de samhälle som gäller! Puss på er! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0