I guess I'd rather hurt than feel nothing at all.

tjena-tjena!
Sitter i soffan med musiken på och dricker den första groggen, om en timme eller två kommer nina och några till och då drar festen igång! Är rätt så pepp trott att jag är väldigt trött! Men de ska nog fixa till sig om en stund :)
Nicklas han är utomhus och leker med Mila och jag njuter mest av att de är städat här igen :) Och nicklas han har damsugat och plockat iordning medans jag stog inlåst på toa för att allt skulle bli perfekt ;) Perfekt och perfekt, men någonstans ditåt i alla fall!
haha, hör ni vilket självförtroende jag fick bara sådär, huggsflucks !

Men nu ska groggen svepas och sen är det bara att invänta dom första party peoples!





:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0