I let my fingers do the walking

sådär då var denna dagen slut. Äntligen
Åkte till mormor en sväng när bäst han kom hem efter jobbet, hon ville ha lite handlat och då får man ställa upp!
Efter det åkte vi till killeberg och hämtade min tv:bänk hemma hos Linus, sen en sväng till pappa som var på väldigt bra humör idag. Och vet ni vad? Jag ska få ett små syskon om tre veckor om allt går som planerat, kan komma tidigare kan komma senare. De ska bli kul :)
Kom hem för ca en timme sen och sen dess har jag ätit lite kvällsmat och tagit en dusch, nu ligger jag nerbäddad i sängen. Måste öva på vatten, syra & bas-balansen + enegibehovet som jag har prov på imorgon, vilket suger kuk! Orkar snart inte med alla dessa prov, jag har haft ett till två prov varje dag denna veckan så nu tycker jag nog att de ska ta slut! Har faktiskt annat att tämka på också!

Är på rätt så dåligt humör nu.. kan nog inte förklara varför för jag vet knappt själv, men glad de är jag inte. Så nu kommer kvällen avslutas såhär - öva lite till på provet & sen kolla på "halv åtta hos mig" på tv4.se. Sen ska det sovas!

God jävla natt

Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-17 @ 09:51:08
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0