I Never Told You What I Do For A Living

åkte och handlade och hem till mormor efter frukosten. Spelade yatsi och lite kort :) min mormor är trevlig hon!
Efter de åkte vi till svärmor så hon fick klippa bäst, så nu är han nöjd igen. Stannade där i två timmar kanske, på vägen hem sen körde vi inom willys och köpte lite smått och gott, lite chips, lite chocklad och lite saker till sagetti och köttfärssås :)
Köttfärsen ligger på tining och bäst han spelar maxi yatsi för sig själv, för jag fick tydligen inte vara med. Istället åt jag upp en chocklad bit ;)

Efter maten ska jag sätta mig och göra lite läxor, de behövs! Måste bli klar med frågorna i körkorts-boken innan tisdag för då är de en ny lektion som gäller :)
Men nu ska jag börja på maten, PussPuss!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0