I wonder if I'm ever gonna make it out.

Bara för att jag hade en sån bra dag igår så ska denna gå rent åt helvete klart..
steg upp vid sju, gick ut med pip, var rätt så trött, har inte sovít så mycket som jag borde inatt.., fixade till mig en aning och satte i löshåret ordentligt eftersom jag skulle vara i serveringen idag.
När jag kommit till skolan får jag väldigt ont i magen, men ger de e chans och sätter mig i klassrummet, där min lärare säger till mig att jag ska byta om till kock-kläder för jag skulle ju inte vara i serveringen!
Så jag kämpar mig in i omklädnings rummet, lägger mig pladask på golvet och ringer mamma som kommer och hämtar mig.
Nu ligger jag i min säng och dessa senaste 30 minuterna har varit dom jobbigaste på väldigt väldigt länge!

ska snart försöka ta mig ut i köket och se om jag kan äta något, är sugen på panerad fisk och potatis idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0