I'm in a hurry, cause they're waiting down in hell

Hej-Hej!
Sitter i skolan och har nyss gjort ett prov, och några frågor om servering! Rätt så lätt så de gick nog bra :)
Fick nyss min överraskning av Clara som jag ska ge till Bäst idag :) Hoppas han blir glad! Jag är väldigt sugen på de i alla fall :)
De är ju trotts allt alla hjärtans dag idag! Och jag slapp spendera den ensam i alla fall! De trodde jag att jag skulle behöva men icke! Vilken tur jag har :)

Nu fick jag nyss reda på att jag har ett prov imorgon, två på onsdag, ett på torsdag och ett på fredag.. de känns sådär :( fy fan vad prov vi har nu.. HELA TIDEN ! bajs på de.

Men nu så måste jag lyssna lite på therese känner jag innan hon får panik!
Puss
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0