Lies in them songs lies on television

Heej!
Sitter hemma hos bäst, har tagit de lungt idag. sov till halv tio typ och gjorde sen frukost till bäst som han fick äta i sängen :) är jag inte snäll ?
Efter de tog vi de lungt ett tag tills jag fick för mig att städa övervåningen. Så de sysslade vi båda med i typ två timmar innan jag gav upp och inte orkade mer :P, de fanns en hel del att städa så att säga

Är inte helt färdig dock ! Ska fortsätta imorgon :)
Efter allt detta slit så beställde vi pizza och sen hoppade jag in i duschen.
Senare åkte vi hem till mamma, hämtade lite mat och lite kläder så jag slipper ha samma kläder i skolan imorgon som jag har haft nästan hela helgen :P
Imorgon är de skola och jag börjar vid tio! alltså sovmorgon :)
Men nu ska jag ta några knäckebröd, platta håret och sen ska jag sova och förbereda mig dör utskällningarna jag kommer få i skolan imorogn! :s

Puss!
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0