Shadows bleeding through the light

Nu så ligger jag nerbäddad i sängen bredvid den bästa jag vet :)
Ska kolla på det sista avsnittet från gay-veckan i "halv åtta hos mig" nu och sen är det dags att sova.
Har övat lite på provet som är till imorgon, men det ska inte vara så svårt så de kirrar jag :)
När skoldagen är över imorgon så är det sport-lov! YEY! En hel vecka fritt! Då blir det en massa sovande och körskolan för fulla muggar! Ska även ha min första körlektion på tisdag klockan 14.00 :s är rätt nervös! Var ett tag sen jag körde bil sist ! Förhoppningsvis så sitter det lite kvar i alla fall :D Vill ju inte göra bort mig helt!


Ser ni antingen BOM eller BUT så kör där ifrån! för då sitter jag i någon utav dom haha :)

God natt på er!
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0