So come and tell me what my kiss tastes like

hejhej!
jag är fortfarande i mitt rum, kollar på tv och har skit tråkigt!
Har fått i mig lite att äta och mår mycket bättre, nu skulle jag kunna gå tillbaka till skolan men känner att de är ingen mening. Gästerna har säkert redan kommit och då finns de inget att görs. Så jag förblir hemma idag.
Men eftersom jag är så uttråkad så tror jag att jag ska gå ner på open sun & sola i 20 minuter :) kan vara skönt :)
Funderar också på att gå afro dansen som är på friskis-fabriken idag, men frågan är om de är värt att lägga ut 80 kr på att träna i en timme? Tror nog de är bättre att vänta och köpa ett terminskort så fort jag fått mer pengar :)



Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0