So I know i need this sweet sensation.

som jag har hållt igång idag!
riktigt gött att ligga ner bäddad i soffan efter en mycket skönt dusch! :)
Steg upp vid tio, skulle ta ut djuren, men de visade sig att jag hade lagt mina nyklar på något ställe som absolut inte gick att hitta! Fick tag i mamma över facebook efter som telefonen inte går att ringa ifrån. Nicklas han rusade hem ifrån jobbet men innan han kom hem hittade jag nyklarna och hade tagit mig ut :P
Så han åkte direkt tillbaka till jobbet. Jag gick en sväng med hundarna och kastade sen i den första maskinen tvätt.. Städade sen hela undervåningen efter att jag ätit en nyttig frukost :) hängde tvätt, kastade i en ny maskin, diskade, gjorde lunch till nicklas som kom hem igen vid tolv. Kastade i den tredje maskinen tvätt och åkte hem till mormor, jobbade en timme vid två, och med jobb menar jag att jag var utomhus i ca en timme! KALLT! Men rätt så skönt :) Gick hem, hängde tvätt, bar upp damsugaren och de som behövs för att städa på övervåningen. Gick ner till körskolan och satt där i en timme, gick hem. Lagade mat till mig och nicklas så den var färdig när han kom hem vid tjugo över 4. Och efter middagen har jag legat på golvet och kollar på nicklas när han planerar, mäter och pratar med sig själv :P

Nu har jag som sagt precis kurrat ner mig i soffan och tv:n har nyss gått igång så nu ska jag spendera hela kvällen här!
Imorgon blir det körskola körskola körskola! Ska göra klart frågorna i boken, sätt mig och göra lite frågot på datorn nere på skolan, köra vid kvart över ett (blev lite ändrade tider där - skulle egentligen kört vid två) Sen är det en två timmars lektion :) blir en del att göra imorgon med!

Men nu är det tv som gäller! PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0