So you better come over here

Hej hej!
denna dagen har faktiskt varit bra! Precis som jag lovade mig själv igår! ger jag mig bara fan på de så kanske de fungerar!
Hade en redig lektion i skolan idag, sen ca två och en halv timmes rast. Och sist så lyssnade vi och med vi så menar jag mig själv och johanna :) duktiga elever! aja i alla fall, vi lyssade på två killar/ medelåldersmän ifrån arbetsförmedlingen, lärde oss lite om att skriva CV och sånt där. (de tänker jag inte lägga ner allt för mycket tid på just nu) Efter skolan gick jag och johanna hem tillmig, tog ut pip en snabb runda och hade sen följe till torget.
Jag gick sen till körskolan, där räddade niclas andersson min kväll ! Jag slapp sitta där nere ensam, så nu har jag en studerar-partner! :D

När jag sen kom hem så hade mitt löshår som jag beställde förra veckan kommit hit! Då blev jag väldigt glad och började genast fixa och dona med de. har de i huvvet nu och de känns kanon! :)
Mysan är här också så vi lekte med camen lite!

-









Nu ska jag öva till mitt prov jag har imorgon och sen små läsa i körkortsboken! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0