That's why I'll never be the same when you are gone.



Godmorgon!
Är välridgt sent ute idag, råkade snooza på telefonen lite för många gånger, och de fick mig att stiga upp ca en halv timme för sent :s
Men men, nu har jag varit ute med djuren och står nu på ovanvåningen och äter min frukost samtidigt som jag sminkar mig plattar håret och skriver här :) inte så dumt!
Frukosten består utav, ett stor glas oboy (SÅ GOTT!!) och en ost macka :) Ingen allt över sig , eftersom jag får stor frukost i skolan vid nio :) då ska jag äta lite havregrynsgröt så jag håller mig mätt hela dagen eftersom jag ska vara i serveringen så blir det inte mycket småätande idag :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0