The future is not fish and it's simple, it's efficient

God morgon!
En alldeles för tidig morgon enligt mig! Jag har fortfarande inte gått ur sängen och vet inte om jag känner för att göra det heller.. Ska ligga här i alla fall en kvart till och sen ge djuren mat och ta ut dom på en runda hem till mormor och äta lite frukost. Hoppas bara hon stiger upp vid nio idag!

Är rätt så nervös dag! Ska köra vid kvart över ett.. tänk på om jag är nervös nu, hur kommer det vara den dagen jag ska köra upp :s ! Men jag försöker tänka på nicklas ord som han sa igår, " va lika självsäker som den dagen du tog min bil och körde iväg" Och de har han rätt i, kunde jag då så kan jag nu!

Nu blir de frukost hos mormor!
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0