The water's clear and innocent.

Hej-hej i stugorna!
sitter i soffan med täcket runt mig, har nyss duschat en lång stund! Skönt är de! Även nicklas har duschat och båda hundarna så nu är de full rulle här hemma! Dom springer och springer och skäller och gnyr, sånt man får stå ut med när man har en livlig amstaff och en pipig papillon :)



idag steg jag upp tidigt, precis som tidigare i veckan :( jag som ville sova länge hela lovet!
Nina hörde av sig runt elva så åkte med henne till ESC och fixade lite saker. Åkte sen hem till Marie där mamma befann sig, snackade lite skit och drack lite kaffe. Efter de hem till mormor och pratade ännu mer skit och även lite sex ;) nej min mormor hon är inte som alla andra mormödrar ;P
Senare åkte vi och handlade lite smått och gott så vi kunde göra peking soppa, som vi sen hemma hos nina, en jävla massa peking soppa blev det ! Och gott de var det också :)
Vid fyra kom nicklas och hämtade mig och då åkte vi till ESC och kollade runder lite, nicklas är suen på en nu bil, och vi hittade en! Super fin!  Tänker inte berätta vilken eller vad för sorts bil, men den var fin! Så den sitter nicklas och funderar på nu :)

Men nu ska vi kolla på gårdagens avsitt av big brother och sen blir det nog sängen om vi inte får igång tv:n !
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0