there's rust around the things I love,

Hallå-hallå!
Sitter placerad vid köks-bordet, har precis damsugit storarummet, slängt i en maskin tvätt och ätit frukost!
När jag kollar runder i lägenheten ser jag några saker som måste göras, tex, trösklen i köket måste skuras som satan för den är riktigt äcklig, så de ska göras. De ska damusugas i båda rummen på övervåningen, en ny maskin tvätt ska in i tvätt maskinen, jag ska göra lite mat till nicklas som kan ska ha när han kommer hem på lunchen, sen ska det skuras här överrallt, toan ska också skruras och skrubbas!

I eftermiddag är de lite jobb på schemat och har jag sen lust och ork så går jag nog ner på körskolan en stund. Måst göra klart frågorna i boken med! sista dagen idag :s, aja de fixar empan!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0