To the hills of Tennessee

Hej-hej-hallå!

Hade inte riktigt tid att blogga speciellt mycket igår!
Steg upp vid halv tio, tog ut hundarna mötte bäst, åkte till mormor, tog en kopp kaffe, åkte till hans mamma, blev klippt, åkte hem, somnade på soffan, en timme senare blir vi väckta utav nina som säger att förfeste börjar om en timme, dags att gå upp, fixa & dona, hitta kläder som inte finns, tappa humöret tre gånger om och tillsut bär vi av till sunnerbogatan. Och då är festen igång om man ska säga så, två groggar tog det för huvudvärken att försvinna, men den försvann och de var det som var huvudsaken ;)

Åkte till själva Gris-festen runt elva och nej vi grillade inte gris,  vi betede oss som grisar :)
Danasade till klockan den slog halv två då bestämde jag och bäst oss för att gå hem, ifrån klöxhult som ligger typ 5 kilometer ifrån byn! i 15 MINUS GRADER!
Inte en sån himla bra ide! Så jag ringde madelene som som tur var fortfarande var vaken och hade bilen så den snälle hon körde oss hem :) Tack !

Jag somnade nog runt tre men bäst han slockande direkt och sover fortfarande! Ska försöka väcka honom snart, för att gå ut med båda hundarna nu, själv, de klarar jag nog fan inte!



Mila är rätt så sleten fortfarande så hon vill nog mest sova ett tag till, precis som jag !



Men undra vem som är mest sleden! Hunden eller jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0