Trying to keep the words from coming out.

Godkväll!
Ligger i våran nybäddade säng, äter blåbärs-paj & kollar på tv!
Vi fick en tv utan nicklas bror här om dagen och nu har vi fått upp den på ovanvåningen, en tv är bättre än inget alls, men kanalerna vill fortfarande inte visa sig. Så ettan, tvåan, fyran & sexan är det vi får nöja oss med. Tur att man kan kolla på big brother på datorn :)

Övningskörde med körskolan vid halv nio i morse och de gick bra :) jag tycker minsann att jag är duktig ! Efter det var de skolan till halv fyra, då kom nicklas och hämtade mig utanför skolan, han valde att sluta tidigt idag. Vi plockade och donade här hemma ett tag, fixade med tv & städade, gjorde mat och diskade.
Lite senare åkte vi till willys, handlade lite chocklad & sen in på ikea för att köpa ben till sängen.
Halv åtta var de dags att gå till veterinären med Mila för första gången, en rutin koll bara och allt var bra och allt gick bra :)

Nu är vi hemma och pajen är uppäten. Nu ska jag ta ett bloss, borsta mina tänder, läsa igenom svenskan och sen ska jag sova. God natt PUSS!
:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0